Odd Family Gets Out :)

okayy , semalam mak aku ajak pergi jalan-2 kat Shah Alam . kitorang siap-2 and time aku keluar bilik , mak aku baring-2 :P abang aku cakap " kome dah ajak kami pergi keluo , kome kena tunaikan janji kome "
HAHA :P okayy mak aku pun terus bangun and get ready pergi jejalan .
first destination kitorang , Tasik Shah Alam . time kitorang sampai , kitorang nampak orang tengah shooting . WOAHHHHH , tapi aku tak kenal pelakon-2 nya :\ lepastuh pergi tengok kura-2 kat tasik :) COMEL gilaa kura-2 tuhh :))))

second destination , Giant Shah Alam , mak aku semangat beli tudung sampai satu Giant tuh mak aku terjah :)
kayy , pape hal pun aku enjoy time tuh :) yeah , masa dengan keluarga kita adalah masa yang paling berharga sekali :) yeahh ! kami kan Odd Family . macam Katy Perry dalam lagu nie Last Friday Night . SUMPAHH odd & nerd gilakkkkk :P

thanks for reading :') hope you guys enjoy