Bertudung :)

Alhamdulilah :) god have shows me the true way :) 
okayy , mesti korang pelik kan apekedehal aku nie , actly , aku nak bertudung , bukan sebab nak kejar publisiti murahan cap maggi segera tapi sebab nak mengikut arahan yang tuan besar kat atas sana tuh . 
yeahh , tapi aku taknak pakai tudung empat segi tuh , aku nak pakai shawl :)
kalau pakai tudung empat segi tuh aku pakai kalau nak pergi kedai jea :)
masalahnya sekarang , mak aku tak pernah amik tau apa yang aku suka .
kalau aku mintak shawl  , atau baju modern muslimah ,  mesti mak aku tak kasi :'(
aku jealous tengok diorang nie .
diorang drop -dead gorgeous ! and fashionista too :) 

okayy , guys . meet Alisaa Yusra . actly , i didn't know her . but , seriously she's awesome .


i think you guys kenal dia kan ? so , takpayah lah nak greet kan dia kat korang .


aha ! yang nie maybe sesetengah orang je yang tau . She is Maria Elena :)


and this is Hana Tajima ! chop ! she's seriously AWESOME !


this is Afrina Ghaffar ,taknak cakap banyak , dia cantik kan ?


so , doakan lahh aku agar aku kekal camni selamanya kayy :) remember , Allah is like our bestfriend , be good to Him and He will be good to us :)





thanks for reading :') hope you guys enjoy