Manis :)

 * apa nie ? haha , lupakan jea . saja buat semak jap :P

okayy , back to the title . manis ? hmm , actly nak buat sweet tapi err --' taknak lahh
first , sweet pasal boyf aku ler -,- asal aku merajuk dia pujuk , asal dia pujuk aku merajuk . hahah :D
second , time aku skype ngan dia , dia menari macam tanggeci . haha !
then , aku panggil dia thambi :) * hope dia tak terasa
third , dia call aku .
alolo , suara dia sweeeeettttt gilaaaaa . 
rasa macam nak cekik je anak orang nie . HAHA :P

korang mesti bosan kan aku asyik cakap pasal boyf aku jea :')
sokayyyy , aku cakap pasal benda lain pulak .

benda yang aku nak cakap pasal Larian yang Najib suruh tuh haaa .
memenatkan lahh , dah lahh terpaksaa lepaskan peluang untuk tengok documentary about Bruno Mars .
haishh , takpelahh boleh tengok kat Redtube Youtube .

psssttt korang , aku nak gitau satu rahsia nie , actly lepas aku balik dari Larian tuh aku tak mandi sampai malam .
kahkahkahkah :D jaga rahsia nie elok-2 tauuu !
*rahsia lah sangat



thanks for reading :') hope you guys enjoy