Faham Saya Boleh ?

Hhaha , tadi bukak Email and tup tup ada orang bagi message .
nama dia Misstery .haha :P memang mistery pun kau nie .
dia tanya aku . you you , you gay ke ? or you lesbo ?
hahah :') tergelak aku . then , dia ada tulis lagi , 
" haritu i ada nampak you kiss perempuan . but I'm not pretty sure whether it is you or not ? that time , you pakai baju hitam and black skinny . Wed . "

hahahahahah :) aku sekolah lahh bangang time tuh . nak keluar apemende .
kau nie Misstery , buat aku terkencing lahh !
kayy , kau nak tau sangat aku gay ke tak kann , nah nie jawapan dia .


#gay ? bukan


#lesbo ? lagilah bukan


aku wanita sejati yang reti memilih pasangan hidup okayy :)
and lagi satu Misstery , lain kali jangan lahh bagi soalan yang boleh buat saya terkencing dalam seluar --'

thanks for reading :') hope you guys enjoy