Manja ....

okayy , sumpahh malam semalam malam yang paling aku sukaa :))
si kerempeng aku call aku . and time tuhh aku saja buat suara manja-2 .
hikhok . lantak aku lah nak buat suara camne pun . kau nenek aku punya bapak tiri punya moyang ke nak sound aku ??

okayy, nie conversation kitorang , tapi i'm not sure whether apa yang kitorang cakap semalam ada ke tak -,,-

bie : babyyyyy :)
me : kenapa i call banyak kali tak angkat ? 
bie : ohh , sorry tadi i baru lepas makan . i buat silent
me :ohh okayy . call balik .
bie : okayy babyy 

* off kejapp

bie :babyyyy :)
me : ngee :)
bie : aikk , boleh pulak call malam-2
me : mak i pergi surau 
bie : surap ?
me : surau !
bie : surap ?
me : ishh! surau !!
bie :ohh , surau . buat apa ?
me : entahh :)
bie : ayah ?
me : belum balik .
bie : dia balik pukul berapa ?
me : pukul 8 . 30 or 9 camtu. tapi dia balik tak tentu masa .
bie : ohh .
me ::)))


then , adalah benda-2 yang kitorang cakap yang aku tak boleh display kat sini . then , you buat i menangis :'(
how could you ! and time i nak letak phone tuh . i paling suka you cakap camni .

me : bie , i kena letak sekarang .
bie : nantilahh :'(
me : i kena letak sekarang !
bie :hmm , okayy but sebelum tuh i nak you btul-2 maafkan i 
me : ye , i dah maafkan you
bie :betul nie ?
me : betullllllll !
bie : hmm , jaga diri baik-2 kayy . i nak you tau yang i tak marahkan you . i cuma nasihatkan jea . you jangan lah cpat salah sangka .
me : hmm , okayy 
bie :you nak letak sekarang ke ?
me : ye ..
bie : hmm , okay . iloveyou muahhh ! kiss i balik .
me : nantilahh -.-
bie : knapa nanti ?
me : nantilahhh -,-
bie : okayy , imissyou . 
me :imissyoutoo .
bie :iloveyou 
me : iloveyoutoo
bie : mmuahhhhhhh !
me : mmmuahhhh !
bie : nak kiss ?
me : mmuahhhh !
bie : nak kiss ?
me : i dah bagilahh !
bie : nak lagi -,,-
me : nantilahh 
bie :okayy , bye . jangan nangis lagi tau 
me : okayy byee

*tuttt tutt tuttt


Sumpahh malam tadi dia comel gilaa . walaupun dekat suara je .
iloveyou Mahayuddin :))))

thanks for reading :') hope you guys enjoy