Benda Bodoh -,-

okayy , harini ( Rabu ) banyak benda bodoh berlaku .
first , time aku baru nak masuk pintu gerbang sekolah * batak -..- ada jantan yang aku tak tahu apa dia makan sampai dia panggil nama aku macam hantu tengah mengilai . macam ni haa " NAYLYYYYYYYY "
HAHA , macam babi jea kan ? dah tuh naik motor macam tak pernah bawak motor . almaklumlah , mereka batak  . lepastu aku pandanglah , sebab aku fikir member aku panggil aku . err -..- yang paling bodohnya , diorang bila pandang aku diorang buat muka kimak . BABI sungguh kan mereka ?

second , time otw nak pergi class , Sofiya terjerit-2 panggil aku . bila aku pandang , aku buat muka kimak dekat dia sebab kepala dia penuh dengan plaster . mwahahahaha :D dah tu jalan terhenjut-henjut . macam ape je dohh 
bila aku tanya kenapa jadi manusia sakai dekat sini ? dia cakap time sapu tangga rumah dia , dia terjatuhh .
HAHA , padan muka kau !

third , time tengah beratur , Botak buat lawak . Filzah tanya ' AMAMA ' tu ape ? actly , AMAMA tuhh dihadapan dalam bahasa arab . and Botak cakap ape AMAMA tuhh padahal Botak sebenarnya tau apa maksud AMAMA tuhh . then , Botak katalah AMAMA tuhh bahasa Korea ke ?
HAHA :D deyy Botak , lu buat pancreas wa pecah lahh ! then , kitorang explain lahh AMAMA tuh ape .dah tuh , dia dok gelak sorang-2 sebab baru sedar kebodohan dia -..-
BOTAK - BOTAK -..-

and and and and , time balik kan . ramai gila polis buat roadblock . HAHA :D padan mukalah kepada yang bawak motor * konon hot padahal sekarang zaman fixie
and kepada yang bawak van sekolah yang tak berpermit -,-
TAHNIAH :]

thanks for reading :') hope you guys enjoy